Terug
A-1-1-1-02 Nieuw dienstverleningsconcept implementeren.
toelichting
We implementeren een eerstelijnsdienst, een snelbalie en we gaan werken op afspraak. Op deze manier willen we de burger beter bedienen. Dit doen we door onder andere te investeren in een klantbegeleidingssysteem en door onze infrastructuur aan te passen.
Schepen
Annelies LammertynStreefdatum
30-06-2025Stand van zaken
In 2024 focussen we op het bouwen van een nieuwe toegankelijke en laagdrempelige website. De website moet ervoor zorgen dat de digitale dienstverlening en informatie gebruiksvriendelijker en sneller te vinden is. Deze voldoet daarnaast aan de laatste WCAG normen inzake inclusion by design. Er werd in het eerste deel van het jaar gegund aan een leverancier. De nieuwe website is sinds juni 2025 operationeel.
Financiële cijfers Gemeente + OCMW 2025
| MJPA5 Krediet 2025 | Krediet 2025 | Aangerekend 2025 | Ontvangst 2025 | Impact 2025 | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Investering | ||||||
| Uitgaven | 0,00 | -120.000,00 | -13.721,40 | 0,00 | -13.721,40 | |
| Totaal Investering | 0,00 | -120.000,00 | -13.721,40 | 0,00 | -13.721,40 | |
| Totaal | 0,00 | -120.000,00 | -13.721,40 | 0,00 | -13.721,40 | |