Strategische Beleidsdoelstelling: 2025-1: Efficiënt en Vooruitstrevend Maldegem

Maldegem is een klantvriendelijke organisatie met een doelgerichte werking. We zetten in op digitalisering en een vooruitstrevende dienstverlening, waarbij de burger centraal staat.

Beleidsdoelstelling: 2025-1-1: Percentage Maldegemnaren tevreden over digitale dienstverlening en loketvoorzieningen verhogen met 5% tegen 2025.

Terug naar navigatie - Omschrijving

We optimaliseren de dienstverlening tegen 2025. De dienstverlening staat ten dienste van de Maldegemnaar. We kiezen voor digitalisatie, we doen de juiste dingen op de juiste manier en we zetten de juiste persoon op de juiste plaats.  We streven ernaar om het percentage van de Maldegemnaren dat tevreden is over de algemene dienstverlening in de gemeente te verhogen met 5% tegen 2025, of met andere woorden tot op het niveau van Vlaanderen (73%) te brengen.

Terug naar navigatie - Actieplannen

Beleidsdoelstelling: 2025-1-2: Doordacht omgaan met eigen patrimonium

Beleidsdoelstelling: 2025-1-7: Het percentage Maldegemnaren dat zich voldoende geconsulteerd voelt verhogen met 5% tegen 2025

Terug naar navigatie - Omschrijving

De gemeente Maldegem wil haar beleid verder vormgeven in samenspraak met onze burgers. Participatie vormt daarbij een belangrijk onderdeel. Het zorgt ervoor dat meningen, standpunten en belangen van burgers gehoord worden.