Terug
A-1-1-1-02 Nieuw dienstverleningsconcept implementeren.
Omschrijving
We implementeren een eerstelijnsdienst, een snelbalie en we gaan werken op afspraak. Op deze manier willen we de burger beter bedienen. Dit doen we door onder andere te investeren in een klantbegeleidingssysteem en door onze infrastructuur aan te passen.
Startdatum
01-01-2020Einddatum
31-12-2025Stand van zaken
Wekelijkse check-in op vrijdag van de werkgroep, verder in kaart brengen + analyse van te digitaliseren webformulieren, oplijsten van taken onthaal (wat is specifiek onthaal, telefonie, snelbalie, back-office,....) op de verschillende sites.
Status
in uitvoeringFinanciële tabel
Boekjaar 2021 | Krediet 2021 | Vastgelegd 2021 | Ontvangst 2021 | Beschikbaar krediet | Aangerekend 2021 | Impact 2021 | |
Exploitatie | |||||||
Uitgaven | -11.330,00 | -9.220,99 | 0,00 | -2.109,01 | -9.220,99 | -9.220,99 | |
Totaal Exploitatie | -11.330,00 | -9.220,99 | 0,00 | -2.109,01 | -9.220,99 | -9.220,99 | |
Investering | |||||||
Uitgaven | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
-11.330,00 | -9.220,99 | 0,00 | -2.109,01 | -9.220,99 | -9.220,99 |