We bekijken wat efficiënter kan, we zetten in op digitalisering, we meten alles, van alles wordt de rendabiliteit onderzocht. De dienstverlening naar de Maldegemnaar toe moet sneller, efficiënter, correcter en hipper
We installeren een nieuw dienstverleningsconcept zodat we de burger op een hedendaagse en klantvriendelijke manier kunnen bedienen.
Afspraken gemeentehuis
Aantal afspraken gemeentehuis | KW2 2020 | KW2 2021 |
---|---|---|
Aantal afspraken gemeentehuis | 1929 | 5125 |
Afspraken OCMW/Sociaal Huis
Afspraken OCMW/Sociaal Huis | KW2 2020 | KW2 2021 |
---|---|---|
Afspraken OCMW/Sociaal Huis | 57 | 2696 |
Afspraken Openbaar Domein
Afspraken Openbaar Domein | KW2 2020 | KW2 2021 |
---|---|---|
Afspraken Openbaar Domein | 117 | 642 |